fredag 8. april 2011

Det enkle er ofte det beste

Brudebuketter er DYRT! Jeg så ikke på den som en viktig del av antrekket (noe den jo er), men mer som noe jeg bare måtte ha, nesten et lite ork. Jeg valgte først roser som skulle henge nedover og som kostet maaange tusen fordi det var så mye arbeid.
Jeg er glad jeg endret valget mitt dagen før, til enkle, hvite tulipaner der bladene er brettet ned som en krans rundt selve blomstene. Jeg giftet meg om vinteren, så den tålte kulda, den trengte ikke vann og kunne legges rett på festbordet og den var veldig grei å holde. Tulipaner er rimelig, så prisen ble drastisk redusert.
Brudebuketter skal holdes nesten unden magen, altså ikke opp mot brystet, men med utstrakte armer. Det skulle vise seg å være litt unaturlig på en sånn dag hvor man har skuldrene godt hevet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar